Siirry sisältöön

TAF - usein kysytyt kysymykset

Verkkokauppa

  • Toimintamme koronaviruksen aikana

    Henkilöstöä meillä the Athlete’s Footilla on ohjeistettu hygienian tärkeydestä ja siitä, miten tulee toimia oireiden ilmaantuessa. Verkkokaupan varastossa on otettu käyttöön tehostettu päivittäinen siivous, jossa keskitytään erityisesti tartuntapintojen puhdistamiseen tuotanto-, tauko- ja sosiaalitiloissa sekä varastollamme on tarvittaessa valmius kontaminoituneiden tilojen desinfiointiin. Käytössämme on tehokkaat ja ympäristöystävälliset desinfiointimenetelmät ja -aineet. Tilat saadaan nopeasti ja turvallisesti käyttöön sumutuspatruunalla noin tunnissa, ECOstatic Sprayerilla ja aerosolilla heti.

    Poikkeuksellisen tilanteen vuoksi myös liikkeidemme aukioloajat poikkeavat normaaleista, ajankohtaiset tiedot löydät myymäläsivulta. Myymälähenkilökuntaa on ohjeistettu käyttämään kasvomaskeja myymälässä, jotta asiointi on turvallisempaa kaikille osapuolille.

    Verkkokauppamme on toiminut normaalisti poikkeuksellisesta maailmantilanteesta huolimatta, ja pystymme toimittamaan myös kaikki verkkokaupan tilaukset ajoissa. Normaali asiointi onnistuu siis edelleen the Athlete's Footin verkkokaupassa, kivijalkaliikkeidemme lisäksi.

  • Miten tilaan verkkokaupasta?

    1. Valitse tuote

    Etsi ensin haluamasi tuote selaamalla verkkokaupan tarjontaa tuotevalikoiden tai hakujen kautta. Saat tuotteesta lisätietoja ja pääset tarkastelemaan värejä ja kokoja klikkaamalla tuotteen nimeä tai kuvaa tuotelistassa. Tuotekortilla tuotteelle pitää valita väri ja koko, jotta sen voi siirtää ostoskoriin. Tuotteen värit on esitetty kuvina, jotta saisit väristä mahdollisimman todenmukaisen kuvan.

    2. Ostoskori

    Klikkaamalla oikeasta yläkulmasta ”Ostoskori” -painiketta näet valitsemasi tuotteet tarkemmin ja pääset vaihtamaan tai poistamaan tuotteita.

    3. Tilauslomake

    Voit siirtyä tilauslomallekkeelle painamalla "Valitse toimitustapa". Syötä tilauslomakkeen kenttiin omat yhteystietosi ja valitse haluamasi toimitustapa. Tarkista, että toimituspaikka asettuu oikein ja sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi ovat oikein. Valitse tämän jälkeen itsellesi sopivin maksu- ja toimitustapa ja hyväksy ehdot. Klikkaamalla ”Jatka maksamaan” -painiketta siirryt vahvistamaan tilauksesi ja maksamaan valitsemasi maksupalveluntarjoajan palveluun. Intersport ei tallenna mitään korttitietojasi järjestelmiin.

    4. Tilausvahvistus

    Sivulla näytetään yhteenveto tilauksestasi: omat yhteystietosi ja toimitusosoitteesi, toimitustapa, maksutapa ja tilauksen sisältö. Saat saman tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

    5. Maksutapahtuma

    Maksa ostoksesi verkkopankissa tai luottokortilla. Maksun suoritettuasi klikkaa "Palaa myyjän palveluun" -painiketta, jolloin avautuu verkkokaupan ”Kiitos tilauksesta” –sivu.

    Tilauksesi on nyt valmis ja sähköpostiisi on lähetetty tilausvahvistus sekä kuittaus ostoksestasi. Saat uuden sähköpostiviestin ja seurantakoodin, kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme.

    Jos haluat noutaa tuotteen myymälästä, voit varata tuotteen suoraan tuotekortilta "Myymäläsaatavuus" -kohdasta. Varatut tuotteet maksetaan noudon yhteydessä.

  • Maksutavat

    Maksutapoina toimivat suomalaiset verkkopankit ja useimmat maksukortit.

    Pankit: Aktia, Danske bank, Handelsbanken, Nordea, Osuuspankki, POP-Pankki, S-pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken 

    Maksukortit: Visa, Visa Electron ja Mastercard/Eurocard - Debet sekä -Credit, American Express sekä Diners Club

    Digilompakot: Mobilepay ja Masterpass

    Lasku- ja erämaksu: TAF-lasku (palvelun tarjoaja Collector Bank) Lue lisää Laskulla maksamisesta

    Jos mielestäsi jokin maksutapa puuttuu, laitathan asiakaspalveluun viestiä.

  • Voinko maksaa ostokseni laskulla tai erämaksulla?

    Voit maksaa ostoksesi TAF- laskulla tai erämaksulla.

    TAF- lasku ja erämaksu antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista ennen sen maksamista. Voit maksaa ostoksesi kerralla laskulla tai valita kertaluoton, jossa valitset sinulle parhaiten sopivan maksuajan ja kuukausierät.

    Palvelun tarjoaa Collector Bank.

    Lue lisää Laskulla maksamisesta 

  • Toimitustavat ja toimituskulut

    Tilattujen tuotteiden toimitustapa ja toimitusaika vaihtelee ajankohdittain. Toimitusaika on yleensä 1 - 4 arkipäivää. Kampanja-aikana tilauksen toimitus saattaa yksittäisissä tapauksissa kestää yli 4 päivää. Mikäli tilaus on tehty arkipäivänä ennen 11:30, pyrimme lähettämään tuotteen vielä samana päivänä.

    Tuotteet toimitetaan toimitustavasta riippuen lähimpään tai valitsemaasi Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin noutopisteeseen/automaattiin. Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena.

    Kun maksu on onnistuneesti suoritettu, saat tilausvahvistuksen. Se varmistaa, että tilauksesi on vastaanotettu. Jos et ole saanut tilaustasi, vaikka rahat ovat menneet tililtäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lomakkeella. Jos haluat selvittää tilauksesi tilanteen, voit verkkokauppaan rekisteröityneenä tarkistaa tilauksen Omat tiedot –osiossa.

    Toimitamme tilauksia vain Suomeen ja toistaiseksi emme voi toimittaa tilauksia Ahvenanmaan maakuntaan. Verkkokauppasivuilla mainitut toimitustavat koskevat vain toimituksia The Athlete's Foot -verkkokaupasta. Voit valita tilauksellesi tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman. Riippuen tilaamistasi tuotteista ja niiden koosta, tarjolla ovat seuraavat toimitustavat:

    - Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimipisteestä - Hinta alk. 4,90€

    - Nouto Postin noutopisteestä (Posti Postipaketti) - Hinta alk. 3,90 €

    - Nouto DB Schenker noutopisteestä - Hinta alk. 3,90€

    - Työpaikalle arkisin klo 14 mennessä (Posti Express Business Day) - Hinta alk. 9,90 €

    - Postin kotiinkuljetus (Posti Express Flex) - Hinta alk. 14,90 €

    Lähetykset tulee noutaa toimituspisteestä. Palautusta ei voi tehdä jättämällä lähetyksen noutamatta. Noutamattomista toimituksista perimme ylimääräisen toimitusmaksun 5,90€.

    Ahvenanmaan toimitukset

    Emme voi toistaiseksi toimittaa tilauksia Ahvenanmaan maakuntaan.

    Tyvärr levererar vi inte produkter till Åland.

    International Shipping

    Unfortunately we cannot ship orders outside Finland

     

  • Tuotteen palautus ja vaihto

    Kaikilla verkkokaupastamme toimitetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautus/vaihtooikeus tavaran vastaanottohetkestä lukien. Palautus ja vaihto on maksutonta. Palautus/vaihtoilmoitus palautettavista tuotteista täytyy olla tehtynä 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottohetkestä, tämän jälkeen palautus tulee lähettää varastollemme viipymättä alla kuvatun ohjeen mukaisesti.

    Tuotteen voi vaihtaa vain kerran ja ainoastaan saman tuotteen eri kokoon. Mikäli haluat vaihtaa väriä joudut tekemään tuotteestasi palautuksen. Vaihtoilmoituksen tekeminen varaa vaihdettavaa tuotetta vain 7 päiväksi, emme kuitenkaan pysty takaamaan vaihtoa, eli mikäli haluat varmistaa tuotteesi vaihdon oikeaan kokoon, suosittelemme että palautatte väärän koon ja teette uuden tilauksen verkkokauppaan oikeasta koosta. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelulomakkeella mikäli haluat lisätietoa.

    Näin teet palautuksen:

    1) Tee Palautusilmoitus

    Tee palautusilmoitus kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjautumisen jälkeen siirry Omat sivut osioon, löydät oikean tilauksen tilausnumeroa käyttäen ja valitse "palauta tuotteita".

    Merkitse lomakkeelle palautettavat tuotteet, sekä täytä myös tilinumero, mikäli sitä kysytään.

    Jos et ole TAF-klubin jäsen, voit tehdä palautusilmoituksen kätevästi syöttämällä tilauksen sähköpostiosoitteen palautusilmoitussivuille, tämän jälkeen pääset tekemään palautusilmoituksen luomalla tilin.

    Mikäli teit tilauksen kirjautumatta, vaikka olet TAF-klubin jäsen. Voit omilta sivuilta painaa Tilaushistorian alta "Yhdistä vanhat tilaukset käyttäjälle" nappia, jolloin saat kaikki tilaukset näkyviin joissa on käytetty sähköpostiasi.

    2) Valmistele paketti palautukseen

    Pakkaa kaikki palautettavat tuotteet yhteen pakettiin ja liitä mukaan tilauksen mukana saamasi tilausvahvistus. Varmista, että palautat samat tuotteet, jotka olet merkinnyt nettilomakkeelle. Mikäli olet saanut useamman lähetyksen yhdestä tilauksesta, laita kaikki palautettavat tuotteet samaan palautuslähetykseen. Saat tilaukseen vain yhden palautuslähetyslapun, joka toimii kaikkiin tilauksen tuotteisiin.

    Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäiset laput kiinni olevina ja se tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä, lähetykseen tulee sisällyttää tilausvahvistus, joka tuli lähetyksen mukana.

    Alkuperäisessä lähetyksessä on mukana tilausvahvistus, jonka toisella puolella on palatusrahtikirja. Liimaa palautusrahtikirja vanhan rahtikirjan päälle.

    Jos olet hukannut palautusrahtikirjan ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu lähettää sinulle lähetyskoodin jolla voit lähettää palautettavan tuotteen. Muista lisätä lähetyslista tai omat tietosi sekä tilausnumero mukaan lähetykseen.

    3) Vie paketti palautuspisteeseen

    Varmista, että olet liimannut palautusrahtikirjan pakettiin. Vie paketti käyttämäsi toimitustavan mukaiseen palautuspisteeseen (Posti tai Matkahuolto), josta olet paketin käynyt hakemassa. Täältä paketti lähetetään eteenpäin varastollemme. Mikäli käytät pakettiautomaatteja, voit tutustua Postin pakettiautomaatin palautusohjeisiin ja Matkahuollon pakettiautomaatin ohjeisiin heidän omilla sivuilla.

    4) Hyvitys

    Voit seurata palautuslähetyksen etenemistä asiakastilisi Tilaushallinta-näkymästä. Rahojen palautukseen menee n. 14 päivää tilauksen saapumisesta varastollemme.

    Palautuksen yhteydessä tuotesettien ja -pakettien kaikki osat on palautettava. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa The Athlete's Foot -myymälöissä.

    Tuotetta ei voi palauttaa jättämällä tuote noutamatta Postin tai Matkahuollon toimituspisteestä. Perimme noutamattomista lähetyksistä ylimääräisen toimituskulun 5,90€.

    Näin teet vaihdon:

    1) Tee Vaihtoilmoitus

    Tee vaihtoilmoitus kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjautumisen jälkeen siirry Omat sivut osioon, löydät oikean tilauksen tilausnumeroa käyttäen ja valitse "palauta tuotteita" 

    Valitse lomakkeelta vaihdettavat tuotteet, kun valitset "Vaihda" sarakkeen lomake avaa automaattisesti vaihtoehdot mihin voit vaihtaa tuotteen, viimeistele vaihtoilmoitus painamalla "Lähetä palautus-/vaihtoilmoitus". Vaihdon voi tehdä vain saman tuotteen eri koolle. Valittuasi oikean koon paina palauta tuotteita. HUOM! Varaamme vaihtotuotetta vain 7 päivää, joten lähetäthän vaihtolähetyksen mahdollisimman nopeasti varastollemme. Mikäli vaihdettavaa tuotetta ei ole enää saatavilla, kun vaihtoa ollaan suorittamassa, hyvitämme tilauksesi käyttämällesi maksutavalle automaattisesti.

    Voit samalla lomakkeella palauttaa tuotteita, mikäli näin haluat tehdä.

    Jos et ole TAF-klubin jäsen, voit tehdä vaihtoilmoituksen kätevästi syöttämällä tilauksen sähköpostiosoitteen vaihtoilmoitussivuille, tämän jälkeen pääset tekemään vaihtoilmoituksen luomalla tilin.

    Entä jos teit tilauksen kirjautumatta, vaikka olet TAF-klubin jäsen? Voit omilta sivuilta painaa Tilaushistorian alta "Yhdistä vanhat tilaukset käyttäjälle" nappia, jolloin saat kaikki tilaukset näkyviin joissa on käytetty sähköpostiasi.

    2) Valmistele lähetys vaihtoa varten

    Pakkaa tuotteet pakettiin ja liitä mukaan tilauksen mukana saamasi tilausvahvistus. Mikäli tilauksesi on saapunut eri varastoiltamme useissa lähetyksissä, saat mukaan vain yhden palautusrahtikirjan, jota voit hyödyntää kaikkiin tilauksesi tuotteisiin. Varmista, että palautat samat tuotteet, jotka olet merkinnyt nettilomakkeelle.

    Palautettavan/vaihdettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäiset laput kiinni olevina ja se tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä, lähetykseen tulee sisällyttää tilausvahvistus joka tuli lähetyksen mukana.

    Alkuperäisessä lähetyksessä on mukana tilausvahvistus, jonka toisella puolella on palatusrahtikirja. Liimaa palautusrahtikirja vanhan rahtikirjan päälle.

    Jos olet hukannut palautusrahtikirjan, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu lähettää sinulle lähetyskoodin, jolla voit lähettää palautettavan tuotteen. Muista lisätä lähetyslista tai omat tietosi, sekä tilausnumero mukaan lähetykseen.

    3) Vie lähetys palautuspisteeseen

    Varmista, että olet liimannut palautusrahtikirjan pakettiin. Vie paketti käyttämäsi toimitustavan mukaiseen palautuspisteeseen (Posti, Matkahuolto, DB Schenker), josta olet paketin käynyt hakemassa. Täältä paketti lähetetään eteenpäin varastollemme. Mikäli käytät pakettiautomaatteja, voit tutustua Postin pakettiautomaatin palautusohjeisiin ja Matkahuollon pakettiautomaatin ohjeisiin heidän omilla sivuillaan.

    Ilman vaihtoilmoituksen suorittamista vaihtoa ei voida tehdä.

    Asiakas voi tehdä palautus- ja/ vaihtoilmoituksen vain kerran tilausta kohden. Mikäli teit virheen palautus- tai vaihtoilmoitusta tehdessä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

  • Rahapalautukset ja hyvitykset

    Hyvitys, kun maksettua tuotetta ei voida toimittaa

    The Athlete's Foot -verkkokauppa toimii reaaliaikaisesti, eli sivuilla näkyviä tuotteita on pääsääntöisesti varastossa. Joissakin poikkeustapauksissa tuotetta ei kuitenkaan voida toimittaa. Jos tuotetta ei ole saatavilla, saat sähköpostiisi ilmoituksen asiasta ja tiedon siitä, että hyvitys palautuu käyttämällesi maksutavalle.

    Palautusten hyvitys

    Tuotteet hyvitetään viimestään 14 vuorokauden kuluessa palautuksen saapumisesta varastollemme.

    Verkkopankissa maksettu tuote

    Jos tuote on maksettu verkkopankissa, saat maksamasi summan pankkitilillesi. Joidenkin pankkien kohdalla teemme palautuksen manuaalisesti, jolloin sinulta saatetaan kysyä tilinumeroa. Palautus hyvitetään mahdollisimman nopeasti, yleensä muutaman pankkipäivän kuluessa. Viimeistään kuitenkin 14 pankkipäivän kuluessa siitä, kun tuote on vastaanotettu varastollamme ja todettu palautuskelpoiseksi. 

    Luottokortilla maksettu tuote

    Jos tuotteet on maksettu luottokortilla, summa hyvitetään luottokorttitilillesi. Mikäli tuotetta ei ole voitu lähettää, purkautuu maksu automaattisesti katevarauksista takaisin käyttöösi muutaman pankkipäivän kuluessa, eikä näin ollen näy välttämättä erillisenä hyvityksenä. Mikäli tuote on palautettu postitse, vie jonkin aikaa enne kuin hyvitys näkyy tiliotteella.

     

  • Reklamaatiot

    Mikäli saamasi tuotteessa on valmistusvirhe, se on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos epäilemme kyseessä olevan reklamaatio, voit lähettää tuotteen asiakaspalautuksena varastollemme. Kirjoita lyhyt kuvaus virheestä sekä tilausnumerosi palautuslähetykseen mukaan. Lähetämme sinulle uuden tuotteen tai hyvitämme reklamoitavan tuotteen hinnan käyttämällesi maksutavalle siinä vaiheessa, kun reklamaatio on käsitelty hyväksytysti varastollamme.

  • Voinko noutaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen myymälästä?

    The Athlete's Foot verkkokaupassa voit varata tuotteen verkkokaupasta ja noutaa sen myymälästä. Maksu suoritetaan vasta noudon yhteydessä myymälässä.

    Tuotteen varaaminen on helppoa. Voit suoraan tuotekortilta siirtyä "Myymäläsaatavuus" osioon ja varata tuotteen haluamastasi myymälästä. Saat vahvistuksen sähköpostiin ja tekstiviestillä kun varaus on noudettavissa. Pidämme tuotetta sinulle varattuna varauspäivän sekä myymälän seuraavan aukiolopäivän. 

    Alennus- tai Last Chance -tuotteita ei voi varata.

    Verkkokaupan tilauksia ei voi noutaa myymälöistä, eikä myymälästä varattuja tuotteita voi palauttaa verkkokauppaan.

  • Mistä tiedän, milloin palautukseni on saapunut varastolle?

    Seurantakoodin palautuslähetykselle löydät sähköpostistasi ja asiakastilisi omat tiedot-näkymästä. Sama koodi löytyy myös palautustarrasta, jonka liimaat palautettavan paketin päälle. Rahojen palautukseen menee max. 14 päivää tilauksen saapumisesta varastollemme.

  • Täytin väärät yhteystiedot tilaukselle, mitä tehdä?

    Lähetä oikeat tiedot mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeellamme. 
    Voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen uudestaan. Tarkistathan, että puhelinnumerosi on oikein, jotta saat saapumisilmoituksen paketistasi.

  • Miten löydän oikean koon?

    Tuotekortilla koon valinnan vieressä on Kokotaulukko-painike, jota klikkaamalla aukeaa merkin kokotaulukko. Huomioithan että joillain brändeillä on useita kokotaulukkoja riippuen siitä, onko kyseessä lapsi, nainen vai mies.

  • En saanut luvattua alennusta verkkokaupassa. Miten toimin?

    Ota yhteyttä asiakaspalveluun lomakkeella. Toimita tilauksen numero ja mahdollisimman tarkat tiedot alennuksesta. Käsittelemme tapaukset kiireellisinä.

  • Löydänkö The Athlete's Footin verkkosivuilta samat tuotteet kuin myymälöistä?

    Pääasiassa kyllä. Joskus saatamme saada myyntiin kuitenkin niin pieniä eriä tuotteita, joten on mahdollista että kaikkia verkkokaupassa myytäviä tuotteita ei ole myymälöissä tai toisinpäin. Voit tarkistaa myymäläsaatavuuden tuotekortilta "Myymäläsaatavuus" -painikkeesta.

    Otathan huomiion, että pienien erien tuotteet myydään loppuun eri toimipisteistä eri tahtiin.

  • Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa ja myymälässä?

    Pääasiassa kyllä. Mallien viimeisiä pareja saatetaan myydä myymälässä sekä verkossa alennuksella, jolloin nämä tuotteet ja niiden hinnat voivat vaihdella. Myös kauppakohtaisia tarjouksia voi esiintyä. 

  • Voiko verkkokauppaan ostaa lahjakortteja?

    Lahjakortteja voi käyttää ja ostaa vain myymälöistä.Verkkokaupassa ei lahjakortteja voi käyttää tai ostaa.

  • Lisäsin tuotteen ostoskoriin, onko se tällöin varattu minulle?

    Tuotteet eivät ole ostoskorissa varattuja. Varmistaaksesi ostosi, täytyy ostosprosessi viedä loppuun asti.

  • International Shipping

    Unfortunately we do not ship products outside Finland.

Kaupat

  • Reklamaatiot

    Kaupoista ostettuja tuotteita ei voi palauttaa verkkokauppaan. 

  • Myymälöiden yhteystiedot

    Kaikkien myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.

  • Palautteet

    Voit jättää verkossa palautetta myös myymälöistä. Palautelomakkeeseen pääset tästä.

  • Voinko varata tuotteen myymälästä?

    Voit varata tuotteen haluamastasi myymälästä suoraan verkkokaupasta ja varmistua, että myymälästä löytyy juuri haluamaasi tuotetta sinun koossa.

    Tuotteen varaaminen on helppoa. Voit suoraan haluamasi tuotteen tuotekortilta siirtyä "Myymäläsaatavuus" -osioon ja varata tuotteen haluamastasi myymälästä. Saat vahvistuksen sähköpostiin ja tekstiviestillä kun varaus on noudettavissa. Pidämme tuotetta sinulle varattuna varauspäivän sekä myymälän seuraavan aukiolopäivän. 

    Alennus tai Last Chance tuotteita ei voi varata.

    Verkkokaupan tilauksia ei voi noutaa myymälöistä, eikä myymälästä varattuja tuotteita voi palauttaa verkkokauppaan.

TAF -klubi

  • Mikä on TAF -klubi

    TAF -klubi on Intersport Finland Oy:n tuottama kanta-asiakasohjelma The Athlete's Foot -ketjulle, joka tarjoaa The Athlete's Footin kanta-asiakkaille parhaat edut ja palvelut. TAF -klubin jäsenenä kuulet ensimmäisenä kauden uutuuksista, saat sähköpostiisi monipuolista sisältöä, pääset moniin tarjouksiin kiinni ennen muita sekä saat toimituskulut muita edullisemmin. Liity mukaan!

  • Kuinka liityn jäseneksi?

    TAF -klubiin liittyminen on helppoa ja nopeaa, tarvitset liittymiseen vain voimassa olevan sähköpostiosoitteen.

    TAF -klubiin voit liittyä TÄÄLTÄ.

  • Tutustu jäsenehtoihin

    TAF -klubi on Intersport Finland Oy:n tuottama kanta-asiakasohjelma The Athlete's Foot -ketjulle, joka tarjoaa The Athlete's Footin kanta-asiakkaille parhaat edut ja palvelut. TAF -klubin jäsenenä kuulet ensimmäisenä kauden uutuuksista, saat sähköpostiisi monipuolista sisältöä sekä saat toimituskulut muita edullisemmin.

    • TAF -klubiin voivat liittyä pysyvästi Suomessa asuvat yli 16-vuotiaat yksityishenkilöt.

    • TAF -klubin jäsenyys on maksuton ja voimassa toistaiseksi.

    • Rekisteröityessä henkilön on ilmoitettava nimi, toimiva sähköpostiosoite, syntymäaika sekä muut jäsenyyteen vaadittavat tiedot. Vain yksi jäsenyys per henkilö on mahdollinen. Tietoja voidaan täydentää myöhemmin.

    • Jäsen on itse vastuussa salasanasta ja rekisteröimästään sähköpostiosoitteesta. Jäsenen käyttäjätunnuksella tai salasanalla tapahtunut käyttö oletetaan tapahtuneeksi jäsenen toimesta.

    • Rekisteröitynyt jäsen sitoutuu vastaanottamaan sähköpostitse The Athlete's Footin uutiskirjeitä. 

    • Asiakkaan antamia henkilötietoja voidaan käyttää suoramarkkinointitarkoituksiin ainoastaan asiakkaan antamalla suostumuksella. TAF -klubista voi erota milloin tahansa ja asiakas voi pyytää tietojensa poistamista rekisteristämme.

    • Intersport Finland Oy:lla on oikeus lopettaa jäsenyys, mikäli jäsenyyttä on väärinkäytetty tai oikeita yhteystietoja ei ole ilmoitettu.

    • TAF -klubi ei vastaa yhteistyökumppaneiden tuottamista palveluista ja tuotteista tai niistä aiheutuneista reklamaatioista. Kukin yhtiö vastaa omista tuotteistaan ja palveluistaan.

    • Intersport Finland Oy pidättää itsellään oikeuden muuttaa jäsenehtoja ilman erillisilmoitusta.

    Voit lukea koko rekisteriselosteen ja sopimusehdot TÄÄLTÄ

  • Miten vaihdan sähköpostiosoitteeni?

    Lähetä vanha ja uusi sähköpostiosoitteesi asiakaspalvelulomakkeen kautta, valitse kategoriaksi Markkinointiin ja TAF -klubiin liittyvät kyselyt.

  • En saa mainoksia tai viestejä Klubista

    Mikäli et saa viikottain tai vähintään kuukausittain viestintää TAF-klubista on hyvä tarkistaa, että kaikki tietosi ovat ajantasalla järjestelmissämme. Kirjautumalla sisään ja menemällä omat sivut osioon, pääset tarkkailemaan omia tietojasi.

  • Uutiskirjeiden peruminen

    Mikäli et pääse klubikirjeen linkin kautta tai kirjautumalla omille sivuille ja sitä kautta poistumaan listalta, lähetä TAF -klubissa käytössä oleva sähköpostiosoitteesi ja poistamispyyntö asiakaspalvelulomakkeen kautta. Valitse kategoriaksi Markkinointiin ja TAF -klubiin liittyvät kyselyt.

  • Käyttäjätunnus tai salasana hukassa

    Kirjautumissivun yhteydessä voi pyytää salasanan uusimista, tällöin uusi salasana lähetetään sähköpostiisi ja se on voimassa tunnin ajan. Jos et muista sähköpostiasi lähetä tietosi asiakaspalvelulomakkeen kautta, niin voimme lähettää sähköpostiosoitteesi jolla voit kirjautua järjestelmään. Asiakaspalvelulomaketta käytettäessä valitse kategoriaksi Markkinointiin ja TAF -klubiin liittyvät kyselyt.

FAQ

  • How do I order from an online store?

    1) Select a product

    First, find the product you want by browsing the online store's offerings through product menus or searches. Click on the product name or image in the product list to get more information about the product and to see the colors and sizes. At the product card, the product must be selected in color and size so that it can be transferred to the shopping cart. The colors of the product are shown in the pictures so that you get the most realistic picture of the color.

    2) Shopping cart

    Click the "Shopping Bag" (Ostoskori) button to see the selected products in more detail and to change or delete the products. From Shopping cart move forward to choose shipping method by pressing "Valitse toimitustapa" button

    3) Shipping method

    Enter your contact and delivery information in the fields on the order form. Check that the delivery address is set correctly and that your email address and phone number are correct. Then choose the delivery method that suits you best and choose the pick up point if needed. Clicking the "Valitse maksamaan" (Jatka maksamaan) button will take you to choose payment method. 

    4) Payment method

    The page shows a summary of your order and payment methods which are available. Choose the payment method of your choise and click "siirry maksupalveluun" button. The buttom will take you to Nets payment provider where you confirm your order and pay. Intersport Finland Oy/The Athlete's Foot does not store your card informations on the systems.

    5) Order confirmation

    When the payment is accepted. You should click the move back to the service button and you will see the order confirmation which is also sent to your mail.

    If you want to pick up the product from the store, you can book the product directly from the product card under "Store Availability" (Myymäläsaatavuus). Reserved products are only paid in the store.

  • Return and exchange

    All products delivered from our online store have a 14-day return and exchange right from the moment of receiving of the products. Returns and exchange are free of charge. Return / exchange notification for returned products must be made within 14 days of receiving the goods, after which the return must be sent to our warehouse without delay according to the instructions described below.

    A product can only be changed once and only to a different size of the same product. If you want to change the color, you have to return your product. Making a exchange notice only reserves the replacement product for 7 day, however, we cannot guarantee the replacement. If you want to ensure your product is replaced to the correct size, we recommend that you return the wrong size and place a new order in the online store for the correct size. You can contact us with the customer service form if you want more information.

    How to make a return:

    1) Make a Return Notification

    To make a return notification, log in to your customer account. After logging in, go to the My Pages (Omat sivut) section, find the correct order using the order number and selecet "return products" (Palauta tuotteita).

    Mark the products to be returned on the form, and also fill in the account number if asked.

    If you are not a member of the TAF Club, you can conveniently file a return by entering your order email address on the return notification page, after which you can make a return notification by creating an account.

    If you placed on order without logging in, even if you are a member of the TAF Club. From you own page, you can click the "Merge old orders to user" (Yhdistä vanhat tilaukset käyttäjälle) button under the Order History (Tilaushistoria) to see all orders that have used your email.

    2) Prepare the package for return

    Pack all the returned products in one package and attach the order confirmation you received to the package. Make sure you return the same products you marked on the online form. If you have received several shipments from one order, put all the returned products in the same return shipment, you will receive only one return shipment label for the order. The returned product must be unused, with the original labels attached and returned in its original packaging. Pack the return to separate shipping material and include the order confirmation that came with the shipment.

    Shipment includes an order confirmation with return label on the other side. Make sure that you cover up or remove the original delivery barcode on the box.

    If you have lost your return label, please contact our customer service. Customer service will send you a shipping code with which you can send the returned product. Be sure to include the shipping list or your own information and order number with the shipment.

    3) Take the package to the pick-up point

    Make sure that you have glued the return label to the package. Take the package to the return point (Posti or Matkahuolto) according to the delivery method you used on your order. From here, the package will be forwarded to our warehouse. If you use parcel machines, you can read the Posti's parcel machine return instructions and Matkahuolto's parcel machine instructions on their own pages.

    4) Refund

    You can track the progress of a return shipment from the Order Management (Tilaushallinta) view of your client account. The refund will take about 14 days from the arrival of the order in our warehouse.

    Upon return, all parts of the product sets and packages must be returned. Products purchased from the online store cannot be returned or exchanged at The Athlete's Foot stores.

    The product cannot be returned by not collecting the product from Posti or Matkahuolto's delivery point. We charge an additional delivery charge of 5,90€ for non-picked shipments.

    How to make an exchange :

    1) Make an Exchange Notice

    To make a exchange notification, log into your client account. After logging in, go to the My Pages (Omat sivut) section, find the correct order using the order number and select "Return products" (Palauta tuotteita).

    Select the products to be exchanged from the form, when you can select the "Change" (Vaihda) column, the form will automatically open the options where you can exchange the product. Click "Send return / exchange notification" (Lähetä palautus- / vaihtoilmoitus) to complete the exchange notification. An exchange can only be made for different sizes of the same product. After selecting the right size, press return products. We only book the product you want to exchange for 7 days, so please send the exhange shipment to our warehouse as soon as possible. If the product to be exchanged is not available while the exchange is being carried out, we will refund your order.

    You can return products using the same form if you wish to do so.

    If you are not a member of the TAF Club, you can convenietly submit an exchange notification by entering your order email address on the exchange notification page, after which you can make an exchange notification by creating an account.

    If you placed an order without logging in, even if you are a member of the TAF Club. From your own page, you can click the "Merge old subscriptions to user" (Yhdistä vanhat tilaukset käyttäjälle) button unber the Order History (Tilaushistoria) to see all orders that have used your email.

    2) Prepare the shipment for exchange

    Pack the products in the package and attach the order confirmation you received with the order. Make sure you return the same products you marked on the online form.

    The product to be returned / exchanged must be unused, with the original labels attached and returned in its marketable original packaging. Therefore, keep the shipping package or package the product in a separate shipping material upon return, the shipment must include the order confirmation that came with the shipment.

    The original shipment includes an order confirmation with a return label on the other side. Make sure you cover up or remove the original delivery label before putting the return label to the package.

    If you have lost your return label, please contact our customer service. Customer service will send you a shipping code with which you can send the returned product. Be sure to include the shipping list or your own information and order number with the shipment.

    3) Take the package to the return point

    Make sure that you have glued the return label to the package. Take the package to the return point (Posti or Matkahuolto) according to the delivery method you used on your order. From here, the package will be forwarded to our warehouse. If you use parcel machines, you can read the Posti's parcel machine return instructions and Matkahuolto's parcel machine instructions on their own pages.

    An exchange cannot be made without a change notification.

    The customer can only make a return and / or exchange notification once per order. If, for expectional reasons, additional returns or exchanges have to be made to the order, these will be charged to the customer.

  • Payment methods

    The payment methods are most of the Finnish banks and most of the payment cards.

    Banks: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Osuuspankki, POP-Pankki, S-Pankki, Säästöpankki, Ålandsbanken

    Payment Cards: Visa, Visa Electron and Mastercard / Eurocard - Debit and Credit - , American Express and Diners Club

    Digital wallets: MobilePay and Masterpass

    Invoice and Installment payment: TAF-Invoice (service provider Collector Bank).

    If you think that some payment method is missing, please send a message to our customer service.

  • Can I pay for my purchase with an invoice or installment payment?

    You can pay for your purchase with a TAF invoice or installment payment.

    A TAF invoice and installment payment will give you more time to pay for your e-commerce purchases. Using them, you can wait for your order to arrive before paying for it. You can pay for your purchase at once with an invoice, or choose a one-time credit where you choose the payment period and monthly installments that work best for you.

    The service is provided by Collector Bank.

  • Delivery methods and delivery costs

    Unfortunately we cannot ship orders outside Finland.

    The delivery method and delivery time of  the ordered products vary from time to time. Delivery time is usually 1-4 business days. During the promotion period, delivery of the order may take more than 4 days in individual cases. If the order is placed on a business day before 11:30, we will ship the product on the same day (not necessarily during the promotion period).

    Depending on the delivery method, the products will be delivered to the nearest or selected Posti pick-up point / vending machine or Matkahuolto location. You will receive a shipping list with the delivery, which will serve as a receipt for your purchase and a possible warranty certificate.

    When the payment has been succesfully completed, you will receive an order confirmation. It ensures that your order has been received. If you have not received your order even though the money has been withdrawn from your account, please contact our customer service using the form. If you want to find out the status of your order, you can register in the My Information (Omat tiedot) section of the order as a registered online store.

    We only deliver orders to Finland and so far we cannot deliver orders to the province of Åland. 

    The delivery methods mentioned on the e-commerce pages only apply to deliveries from The Athlete's Foot online store. You can choose the most suitable delivery option available for your order. Depending on the products you have ordered and their size, the following delivery methods are available:

    • Pick-up from the Matkahuolto office of your choice - Price from 4,90€
    • Pick-up from Posti pick-up point (Posti Postipaketti) - Price from 3,90€
    • Pick-up from DB Schenker pick-up point - Price from 3,90€
    • To the workplace on weekdays by 2 pm (Posti Express Business Day) - Price from 9,90€
    • Posti home delivery (Posti Express Flex) - Price from 14,90€

    Shipments must be picked up at the delivery point. Refunds cannot be made without collecting the shipment. For uncollected deliveries, we charge an additional delivery fee of 5,90€.

    We cannot deliver orders to the province of Åland. Unfortunately we cannot ship orders outside Finland.

  • Complaints

    If the product you received has a manufacturing defect, is broken or defective, or you have received the wrong product, you can send it as a customer return to our warehouse for inspection. Write a short decription of the defect in the return shipment. If you suspect a manufacturing defect in the product, please contact our customer service.

  • adidas Originals
  • Carhartt WIP
  • Champion
  • Converse
  • Fila
  • Freedom Moses
  • Herschel
  • Jordan
  • Karhu
  • New Balance
  • New Era
  • Nike
  • Puma
  • Reebok
  • Teva
  • The North Face
  • Timberland
  • Vans