Usein kysytyt kysymykset

Verkkokauppa

  • Miten tilaan verkkokaupasta?

    1. Valitse tuote

    Etsi ensin haluamasi tuote selaamalla verkkokaupan tarjontaa tuotevalikoiden tai hakujen kautta. Saat tuotteesta lisätietoja ja pääset tarkastelemaan värejä ja kokoja klikkaamalla tuotteen nimeä tai kuvaa tuotelistassa. Tuotekortilla tuotteelle pitää valita väri ja koko, jotta sen voi siirtää ostoskoriin. Tuotteen värit on esitetty kuvina, jotta saisit väristä mahdollisimman todenmukaisen kuvan.

    2. Ostoskori

    Klikkaamalla ”Ostoskori” -painiketta näet valitsemasi tuotteet tarkemmin ja pääset vaihtamaan tai poistamaan tuotteita.

    3. Tilauslomake

    Syötä tilauslomakkeen kenttiin omat yhteys- ja toimitustietosi. Tarkista, että toimituspaikka asettuu oikein ja sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi ovat oikein. Valitse tämän jälkeen itsellesi sopivin maksu- ja toimitustapa ja hyväksy ehdot. Klikkaamalla ”Jatka maksamaan” -painiketta siirryt vahvistamaan tilauksesi ja maksamaan valitsemasi maksupalveluntarjoajan palveluun. Intersport ei tallenna korttitietojasi järjestelmiin.

    4. Tilausvahvistus

    Sivulla näytetään yhteenveto tilauksestasi: omat yhteystietosi ja toimitusosoitteesi, toimitustapa, maksutapa ja tilauksen sisältö. Saat saman tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

    5. Maksutapahtuma

    Maksa ostoksesi verkkopankissa tai luottokortilla. Maksun suoritettuasi klikkaa "Palaa myyjän palveluun" -painiketta, jolloin avautuu verkkokaupan ”Kiitos tilauksesta” –sivu.

    Tilauksesi on nyt valmis ja sähköpostiisi on lähetetty tilausvahvistus sekä kuittaus ostoksestasi.

  • Maksutavat

    Maksutapoina toimivat suomalaiset verkkopankit ja useimmat maksukortit. Suosittelemme maksamista maksukortilla.

    Pankit: Aktia, Danske bank, Lähitapiola, Nordea, POP-Pankki,  Säästöpankki, Ålandsbanken 

    Maksukortit: Visa, Visa Electron ja Mastercard/Eurocard - Debet sekä -Credit, American Express sekä Diners Club

    Digilompakot: Masterpass

    Jos mielestäsi jokin maksutapa puuttuu, laitathan asikaspalveluun viestiä.

  • Toimitustavat ja toimituskulut

    Tilattujen tuotteiden toimitustapa ja toimitusaika vaihtelee tuotteittain. Toimitusaika on yleensä 2 - 7 arkipäivää. Kampanja-aikana tilauksen toimitus saattaa yksittäisissä tapauksissa kestää yli 7 päivää.

    Tuotteet toimitetaan lähimpään tai valitsemaasi Postin noutopisteeseen/automaattiin tai Matkahuollon toimipaikkaan. Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuitiina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena.

    Kun maksu on onnistuneesti suoritettu niin saat tilausvahvistuksen. Se varmistaa, että tilauksesi on vastaanotettu. Jos et ole saanut tilaustasi, vaikka rahat ovat menneet tililtäsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lomakkeella. Jos haluat selvittää tilauksesi tilanteen, voit verkkokauppaan rekisteröityneenä tarkistaa tilauksen Omat tiedot –osiossa.

    Toimitamme tilauksia vain Suomeen ja toistaiseksi emme voi toimittaa tilauksia Ahvenanmaan maakuntaan. Verkkokauppasivuilla mainitut toimitustavat koskevat vain toimituksia The Athlete's Foot -verkkokaupasta. Voit valita tilauksellesi tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman. Riippuen tilaamistasi tuotteista ja niiden koosta, tarjolla ovat seuraavat toimitustavat:

    - Nouto valitsemastasi Matkahuollon toimipisteestä - Hinta alk. 3,90€

    - Nouto Postin pakettiautomaatista (Posti SmartPOST) - Hinta alk. 4,90 €

    - Nouto Postista (Posti Economy) -  Hinta alk. 4,90 €

    - Työpaikalle tai kotiin arkision klo 14 mennessä (Posti Express Business Day) - Hinta alk. 9,90 €

    - Postin kotiinkuljetus (Posti Express Flex) - Hinta alk. 19,00 €

    Ahvenanmaan toimitukset

    Emme voi toistaiseksi toimittaa tilauksia Ahvenanmaan maakuntaan.

    Tyvärr levererar vi inte produkter till Åland.

     

  • Tuotteen palautus ja reklamaatio

    Kaikilla verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa The Athlete's Foot -verkkokauppaan postitse asiakaspalautuksena.

    Näin teet palautuksen:

    1) Tee Palautusilmoitus

    Tee palautusilmoitus kirjautumalla asiakastilillesi. Kirjautumisen jälkeen siirry Omat sivut osioon, löydät oikean tilauksen tilausnumeroa käyttäen ja valitse "palauta tuotteita" 

    Merkitse lomakkeelle palautettavat tuotteet, sekä täytä myös tilinumero, mikäli sitä kysytään.

    Jos et ole TAF-klubin jäsen, voit tehdä palautusilmoituksen lähettämällä tilausnumeron ja palautettavien tuotteiden tiedot asiakaspalvelulomakkeella

    2) Valmistele paketti palautukseen

    Pakkaa tuotteet pakettiin ja liitä mukaan tilauksen mukana saamasi tilausvahvistus. Varmista, että palautat samat tuotteet, jotka olet merkinnyt nettilomakkeelle.

    Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäiset laput kiinni olevina ja se tulee lähettää takaisin myyntikelpoisessa alkuperäispakkauksessaan. Säilyttäkää siis lähetyspakkaus tai paketoikaa tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä, lähetykseen tulee sisällyttää tilausvahvistus joka tuli lähetyksen mukana.

    Alkuperäisessä lähetyksessä on mukana lähetyslista, jonka toisella puolella on palatusrahtikirja. Liimaa palautusrahtikirja vanhan rahtikirjan päälle.

    Jos olet hukannut palautusrahtikirjan voit lähettää tuotteen postitse. Käytä tällöin tavallisen Postin pakettikortin sijasta ASIAKASPALAUTUS -osoitekorttia ja liitä lähetyslista tai omat tietosi sekä tilausnumero mukaan lähetykseen.

    Kirjoita osoitteeksi:

    ASIAKASPALAUTUS

    The Athlete's Foot verkkokauppa

    Palkkitie 1A Ovi 3

    04300 Tuusula

    3) Vie paketti palautuspisteeseen

    Varmista, että olet liimannut palautusrahtikirjan pakettiin. Vie paketti käyttämäsi toimitustavan mukaiseen palautuspisteeseen (Posti tai Matkahuolto), josta olet paketin käynyt hakemassa. Täältä paketti lähetetään eteenpäin varastollemme.

    4) Hyvitys

    Voit seurata palautuslähetyksen etenemistä asiakastilisi Tilaushallinta-näkymästä. Rahojen palautukseen menee n. 14 päivää tilauksen saapumisesta varastollemme.

    Tuotetta ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen palautuksen yhteydessä. Palautuksen yhteydessä tuotesettien ja -pakettien kaikki osat on palautettava. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa The Athlete's Foot -myymälöissä.

    Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena varastollemme tutkittavaksi. Jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

     

  • Rahapalautukset ja hyvitykset

    Hyvitys, kun maksettua tuotetta ei voida toimittaa

    The Athlete's Foot -verkkokauppa toimii reaaliaikaisesti eli sivuilla näkyviä tuotteita on pääsääntöisesti varastossa. Joissakin poikkeustapauksissa tuotetta ei voida toimittaa. Jos tuotetta ei ole saatavilla niin asiakkaaseen otetaan yhteyttä. Jos olet maksanut tuotteen verkkopankissa toivomme sinun ilmoittavan pankkitilisi numeron asiakaspalveluumme rahapalautuksen maksamista varten.

    Palautusten hyvitys

    Tuotteet hyvitetään viimestään 14 vuorokauden kuluessa palautuksesta.

    Verkkopankissa maksettu tuote

    Jos tuote on maksettu verkkopankissa, saat maksamasi summan erikseen ilmoittamallesi pankkitilille, kun tuote on vastaanotettu ja todettu palautuskelpoiseksi. Muista ilmoittaa tilinumero palautuksen yhteydessä.

    Luottokortilla maksettu tuote

    Jos tuotteet on maksettu luottokortilla, summa hyvitetään luottokorttitilillesi. Muista tarkistaa hyvitys tiliotteestasi. Mikäli tuote on palautettu postitse, vie jonkin aikaa enne kuin hyvitys näkyy tiliotteella.

  • Mistä tiedän, milloin palautukseni on saapunut varastolle?

    Voit seurata  palautuslähetyksen etenemistä asiakastilisi omat tiedot-näkymästä. Rahojen palautukseen menee max. 14 päivää tilauksen saapumisesta varastollemme.

  • Voinko noutaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen myymälästä

    Ikävä kyllä emme ole ottaneet käyttöön myymälänoutopalvelua. Pyrimme tulevaisuudessa lisäämään mahdollisuuden myymälänoutoon.

  • Täytin väärät yhteystiedot tilaukselle, mitä tehdä?

    Lähetä oikeat tiedot mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeellamme. 
    Voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen uudestaan. Tarkistathan, että puhelinnumerosi on oikein, jotta saat saapumisilmoituksen paketistasi.

  • Miten löydän oikean koon?

    Tuotekortilla koon valinnan vieressä on Kokotaulukko-painike, jota klikkaamalla aukeaa merkin kokotaulukko. Huomioithan että joillain brändeillä on useita kokotaulukkoja riippuen onko kyseessä lapsi, nainen tai mies, joten saattaa vaatia hieman scrollaamista päästä oikeaan kohtaan. 

  • En saanut luvattua alennusta verkkokaupassa. Miten toimin?

    Ota yhteyttä asiakaspalveluun lomakkeella. Toimita tilauksen numero ja mahdollisimman tarkat tiedot alennuksesta. Käsittelemme tapaukset kiireellisinä.

  • Löydänkö The Athlete's Footin verkkosivuilta samat tuotteet kuin myymälöistä?

    Pääasiassa kyllä. Joskus saatamme saada myyntiin kuitenkin niin pieniä eriä tuotteita, joten on mahdollista että kaikkia verkkokaupassa myytäviä tuotteita ei ole myymälöissä tai toisinpäin. Myös pienien erien tuotteet myydään loppuun eri toimipisteistä eri tahtiin.

  • Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa ja myymälässä?

    Pääasiassa kyllä. Mallien viimeisiä pareja saatetaan myydä myymälässä sekä verkossa alennuksella, jotka voivat vaihdella sekä kauppakohtaisia tarjouksia voi esiintyä.

  • Ostin myymälästä Lahjakortin, pystynkö käyttämään sitä verkossa?

    Ikävä kyllä, myymälöistä ostetut lahjakortit eivät toimi tällä hetkellä verkossa.

Kaupat

  • Reklamaatiot

    Kaupoista ostettuja tuotteita ei voi palauttaa verkkokauppaan. 

  • Myymälöiden yhteystiedot

    Kaikkien myymälöiden yhteystiedot löydät täältä

  • Palautteet

    Voit jättää verkossa palautetta myös myymälöistä. Palautelomakkeeseen pääset tästä

TAF -klubi

  • Mikä on TAF -klubi

    TAF -klubi on Intersport Finland Oy:n tuottama kanta-asiakasohjelma The Athlete's Foot -ketjulle, joka tarjoaa The Athlete's Footin kanta-asiakkaille parhaat edut ja palvelut. TAF -klubin jäsenenä kuulet ensimmäisenä kauden uutuuksista, saat sähköpostiisi monipuolista sisältöä, pääset moniin tarjouksiin kiinni ennen muita sekä saat toimituskulut muita edullisemmin. Liity mukaan jo tänään!

  • Kuinka liityn jäseneksi?

    TAF -klubiin liittyminen on helppoa ja nopeaa. Tarvitset vain voimassa olevan sähköpostiosoitteen. Jäsenenä saat välittömästi käyttöösi edullisemmat toimituskulut.

    TAF -klubiin voit liittyä TÄÄLTÄ

  • Tutustu jäsenehtoihin

    TAF -klubi on Intersport Finland Oy:n tuottama kanta-asiakasohjelma The Athlete's Foot -ketjulle, joka tarjoaa The Athlete's Footin kanta-asiakkaille parhaat edut ja palvelut. TAF -klubin jäsenenä kuulet ensimmäisenä kauden uutuuksista, saat sähköpostiisi monipuolista sisältöä sekä saat toimituskulut muita edullisemmin.

    • TAF -klubiin voivat liittyä pysyvästi Suomessa asuvat yli 16-vuotiaat yksityishenkilöt.

    • TAF -klubin jäsenyys on maksuton ja voimassa toistaiseksi.

    • Rekisteröityessä henkilön on ilmoitettava nimi, toimiva sähköpostiosoite, syntymäaika sekä muut jäsenyyteen vaadittavat tiedot. Vain yksi jäsenyys per henkilö on mahdollinen. Tietoja voidaan täydentää myöhemmin.

    • Jäsen on itse vastuussa salasanasta ja rekisteröimästään sähköpostiosoitteesta. Jäsenen käyttäjätunnuksella tai salasanalla tapahtunut käyttö oletetaan tapahtuneeksi jäsenen toimesta.

    • Rekisteröitynyt jäsen sitoutuu vastaanottamaan sähköpostitse The Athlete's Footin uutiskirjeitä. 

    • Asiakkaan antamia henkilötietoja voidaan käyttää suoramarkkinointitarkoituksiin ainoastaan asiakkaan antamalla suostumuksella. TAF -klubista voi erota milloin tahansa ja asiakas voi pyytää tietojensa poistamista rekisteristämme.

    • Intersport Finland Oy:lla on oikeus lopettaa jäsenyys, mikäli jäsenyyttä on väärinkäytetty tai oikeita yhteystietoja ei ole ilmoitettu.

    • TAF -klubi ei vastaa yhteistyökumppaneiden tuottamista palveluista ja tuotteista tai niistä aiheutuneista reklamaatioista. Kukin yhtiö vastaa omista tuotteistaan ja palveluistaan.

    • Intersport Finland Oy pidättää itsellään oikeuden muuttaa jäsenehtoja ilman erillisilmoitusta.

  • Miten vaihdan sähköpostiosoitteeni?

    Lähetä vanha ja uusi sähköpostiosoitteesi asiakaspalvelulomakkeen kautta, valitse kategoriaksi Markkinointiin ja TAF -klubiin liittyvät kyselyt.

  • En saa mainoksia tai viestejä Klubista

    Mikäli et saa viikottain tai vähintään kuukausittain viestintää TAF-klubista on hyvä tarkistaa, että kaikki tietosi ovat ajantasalla järjestelmissämme. Kirjautumalla sisään ja menemällä omat sivut osioon, pääset tarkkailemaan omia tietoja.

  • Uutiskirjeiden peruminen

    Mikäli et pääse klubikirjeen linkin kautta tai kirjautumalla omille sivuille ja sitä kautta poistumaan, lähetä TAF -klubissa käytössä oleva sähköpostiosoitteesi ja poistamispyyntö asiakaspalvelulomakkeen kautta, valitse kategoriaksi Markkinointiin ja TAF -klubiin liittyvät kyselyt.

  • Käyttäjätunnus tai salasana hukassa

    Kirjautumissivun yhteydessä voi pyytää salasanan uusimista, tällöin uusi salasana lähetetään sähköpostiisi ja se on voimassa tunnin ajan. Jos et muista sähköpostiasi lähetä tietosi asiakaspalvelulomakkeen kautta, niin voimme lähettää sähköpostiosoitteesi jolla voit kirjautua järjestelmään, asiakaspalvelulomaketta käytettäessä valitse kategoriaksi Markkinointiin ja TAF -klubiin liittyvät kyselyt.